Saturday, December 18, 2010

diriku bukan kamu

Assalamualaikum dan selamat pagi semua....!!!!
ni kali ke3 aku tulis post kat blog sndri... hehe...so saje la nk bg korang kenal ckit bagaimanakah sifat dan sikap yg ada di sebalik wajah yg suci ini...dan siapakah wan nor musliha ariffin ni sebebnarnya (statement xnak kalah)
Ok, seperti kat atas, 2 la name penuh ak dlm ic. kalau nk menyamar, aku gune name Shakira Waka Waka...:-)
eh2, gurau je.. shortcut utk name aku, u all ley panggil... wan, mus, or iya... jgn panggil leha ok.. i xsuke.. kampung sgt name 2... hehe... tahun depan umo aku 20.. ceh.. 20... macam besar je kn.. kepala otak still budak2... kadang2 je cam budak2... biasenye aku seyes... waaaachhhhaaaaa...!!!! penangan sulong sekali....
aku anak Melaka.. well.. Melaka maju 2010... so sebagai anak jati melaka, aku pun kire da maju ckit la... maju la jugak dr bus Seri Maju...actly, sape yg xkenal aku akn fitnah aku sbg org yg sombong... ahhh tidakkk...!!! aku bukan cam 2... aku xsombong la.. aku ni sopan je... sbb 2 xbnyk sgt bercakap.. jage tingkah laku la katekan... tp dlm mase yg same, aku ni seyes ckit... hahahha.... susah la kalau nk bergurau time aku xde mood.. tambah lg time aku xcht,,, please do not disturb me... sejak aku masuk unisel ni la aku jadi seyes... mungkin tension kn... kalau weekend or xweekend aku kat unisel... majorirti mase aku akan habis dlm bilik sahaja...aku rase lg selesa dan tenang... xkesah la kalau de yg nk kate aku ni xbest la xnk join hang out... aku bukan xnk join... tp belum mase kowt... dengan encik assignment ni da termuntah2 kat dlm box aku, boleh plak nk kuar sane cni.... 2 cite kalau aku berweekend kat unisel.... jgn slh fhm... aku ni bukanla baik sgt, xkua g mane2... aku kua jugak... kalau aku rajin, ari jumaat aku da naik bus balik melaka... xpun g kl... keluar jap dr unisel ni... nk tenangkan fkran la kononnye... tp xtenang2 jugak... nasib baik tinggal 1 sem... boleh la ak wat persiapan utk praktikum nnt... huhu.. xsabar... apepun, semuanya aku serahkan kepada Allah...kalau diizinkan, sampaila aku ke sana... aku plan after dip ni, aku nk masuk UPSI.... de sape2 yg belajar kat UPSI skrg ni...??? best x kat sane..???

No comments:

Post a Comment