Thursday, December 30, 2010

umpama katak tersepit pintu dapur

jangan duk kate pape la... kepala aku sakit sangat ni... sumpah semalam aku rase kepala ni macam nak meletup je... dengan telinga ni bingit semacam... da xdgr sebelah... kalau kawan2 aku yg nak wat kajian pasal kanak2 mslh pndgrn 2 boleh la kaji aku ni... xyah g jauh2.. betul la org kate kalau kite sakit 2 dosa2 kecil kite akan terhapus... aku xtaw nape ley demam camni... start ngan selsema... sakit tekak... sakit kepala... sakit badan... n now sakit telinga... macamna nak setelkan assignments yg belambak-lambak macam org yg duk menari joget lambak 2....hhhhmmm... bile aku bangun tdo, aku rse ok ckit... so aku boleh la wat 2 wat ni... tp pas asar je badan aku mule la lemah.... macam org tua pun de gak ni... mcm2la kn... tp seyes ni... pas isyak aku terus jd xtntu hala... kepala sgt sakit n tekak start memeritkan dirinya... da bape hari aku tdo nafas ikut mulut... sebab hidung da kne bloked... makan pun xrse pape... (tp selera tinggi) xgune gak aku mkn bnyk kalau xrse pape... wat abis mak ayah ngan akk aku je... setiap hari de group discussion... penatttt...!!!! xlarat...!!!! badan aku xsihat sbnrnye sbb 2 aku rase penat... bukan xnk bg komitmen... dengan kepala duk pk 2 pk ni... assgmnt jd ape tah.... ni plak duk batuk macam katak kong2 (ayat mak aku time adik aku kecik dulu) minngu depan da cuti mid-sem... cuti pun ingat cuti saje ke... bnyk kje nk kne siapkan... naik cuti da kne hadap test.. puhhhh... memang terbaik...xpe2... aku akan wat yg terbaik... jangan risau....

2 comments: