Sunday, December 19, 2010

rehat sebentar bersama bantal :-)

ehem2....piuuhhh2... baru nk siap draf utk 1 assignment, da dapat assignment baru... memang terhebat dan terhangat la... hai la encik assignment... ko ni baik betul kn... sume org ko nak kenal.. sume org ko nak kawan kn... xpe2... aku xkisah.. ajak la ramai2 lg kawan ko.. jemput masuk ke dalam kepala aku ni... ko memang suke wat aku terkapai2 macam org yg lemas kat tengah laut 2 kn...nasib baik aku de spare pelampung itik... kalau x mst da tenggelam terus ke laut cina selatan....
aku skrg ni tengah mengatur langkah dan strategi... strategi macamane nk siapkan sume assignment sebelum dateline.. mksd aku yg mane harus aku titikberatkan dan yg mane harus aku titikringan kan... kamis ni aku da nk poskan diri aku balik melaka... so dlm mase kurang 4 hari ni kena la struggle ckit kn... biar pecah otak sbb nak siapkan assignment, jangan pecah otak sebab lumba haram... xbau syurga 2... kalau pecah otak sebab nk siapkan assignment paling xpun boleh masuk dlm list penghuni yg mati syahid kn... dah2.. jangan nk ckp lebih2... kang slh ckp susah pulak... sem ni agak mencabar utk aku sbb aku rase tercabar...(ayat budak darjah 3)... aku perlu ke sana, aku perlu ke sini semata2 nk wat kajian...kajian ape..??? salah 1 nye kajian mengenai kanak2 autisme... pena dgr autisme..??? adakah korang sla sorang drpd pesakit autistik..?? mai bg no fon sng ckit aku nak interbiew... xyah g jauh2... aku plan nk g dlm minggu ni... tp jadual nmpk cam pack je.. xdpt la kowt.. xpe nnt aku cube try adjust macamne ea... jangan risau... masalah kecik 2... tengok... kan da setel... baru je pas kos persatuan autisme malaysia... n wakil dr sane ckp aku ley wat kajian 2 bln depan.. tp nk kene de surat la... hehe.. ala standard la 2... nk surat kn.. macam korang gak dlu.. bercnta... pakai surat gak.. main baling2 dlm kelas... macam aku xtaw...:-) nk kawin nnt pun kene sign atas surat perjanjian kn...
so.. dalam erti kate lain.. even de internet ke, fon ke...macam2 teknologi yg de kat dunia ni... penulisan surat tetap diperlukan... kan kan kan.... mak jah kat kedai makan 2 pun saman pakai surat lawyer gak nk panggil org yg kate kedai die de ternak cipan... xde maslah la kn kalau nk wat surat 2...

No comments:

Post a Comment